12 Лип

Україна переходить на електронний формат товаро-транспортних накладних (E-ТТН).

Шановні клієнти!

Україна переходить на електронний формат товаро-транспортних накладних (E-ТТН) , (наказ Міністерства інфраструктури від 03.06.2019 г. № 413). Визнання Е-ТТН юридично значимим документом повинно стати сильним поштовхом для розвитку і популяризації електронного документообігу в Україні і буде максимально цікаве для компаній які займаються рітейлом і логістикою.

В найближчий час в програмі Medoc буде презентовано зручне і сучасне рішення  для роботи з Е-ТТН. Дане рішення дозволить всім учасникам транспортного процесу виконувати швидкий та гарантований обмін документами з використанням КЕП. Одним із елементів нового рішення стане можливість відправки посилання на електронний документ для водія або експедитора, перейшовши за яким він зможе підписати документ своїм КЕП.

Данна можливість буде доступна для клієнтів при замовленні модуля «Електронний документообіг» рішення «Бізнес». Модулі для програми Medoc ви можете замовити у нас.

25 Бер

Повідомляємо вам, що ми являємося членами Спілки Автоматизаторів Бізнесу

Компанія ФОП Басов С.М. входить у Громадську організацію “Спілка Автоматизаторів Бізнесу” (САБ), що об’єднує професіоналів в області автоматизації бізнесу, які використовують сучасні програмні продукти і платформи для автоматизації бізнес-процесів, включаючи програмні продукти і сервіси “BAS,” 1С:Підприємство” та ін.
Члени САБ беруть активну участь у розвитку програм автоматизації бізнесу, поліпшення якості послуг і сервісів інформаційно-технологічного супроводу користувачів (ІТС), у підвищенні компетенцій фахівців і користувачів.

САБ стежить за якістю наданих учасниками послуг, для цього вироблена єдина система стандартів якості роботи і просування послуг у сфері автоматизації.

12 Бер

Шановні клієнти!

З метою оптимізації діяльності підприємства та на прохання багатьох клієнтів повідомляємо, Вам про початок надсилання бухгалтерського документообігу в електронному вигляді з 01.04.2019 року.
Використання даної системи дозволяє легітимним способом забезпечити миттєвий (документи будуть надіслані Вам в момент їх створення ) безпечний, збережений (збереження даних в 3 захищених дата-центрах в зашифрованому вигляді за кордоном без доступу до них третіх осіб) та надійний онлайн обмін первинними документами.
Тестовий режим розпочався з 01.03.2019 року та триватиме до 01.04.2019 року.
Для отримання актів в паперовому вигляді за даний проміжок часу прохання звертатись в офіс.
Також ми надаємо послуги з продажу та впровадженню системних продуктів «Вчасно» та Flydoc.
Отримати більш детальну інформацію можливо за телефонами: (050)-411-95-95,   (04594)6-65-40, (044)33-22-144.

06 Гру

Важлива інформація

УВАГА! Від 07.11.2018 року кваліфікований електронний підпис (ЕП) можна отримати ЛИШЕ за особистої присутності підписанта.
Якщо термін дії Ваших дійсних сертифікатів електронного підпису ще не закінчився і змін у даних, які є в сертифікатах не відбулось, то в програмі M.E.Doc та веб-сервісі СОТА є автопродовження сертифікатів всіх кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг.

  01.01.2019 года ,буде зупинена підтримка роботи програми програми M.E.Doc на ОС Windows XP, Vista та інших неактуальних версіях ОС.