Електронно-цифровий підпис

Електронний цифровий підпис – тонкощі та нюанси відправки звіту 
   Для здачі звітів електронною поштою в ДПІ, а також до Пенсійного фонду і Держкомстат Статистику необхідна електронний цифровий підпис та програмне забезпечення, де можна формувати звіти. Тільки за наявності даних складових можна буде складати і відправляти звіти електронною поштою, отримуючи натомість квитанції від співробітників державних інстанцій.
   Звіт формується, це досить просто зробити за допомогою електронної звітності «MEDoc», а далі зберігається і відправляється на вказану електронну скриньку ДПІ, і лише через кілька хвилин, на пошту відправника приходить лист з центру, що займається обробкою електронної звітності. Зокрема мова йде про інформативне повідомлення, яке підтверджує відправку звіту.
   А ось другий лист прийде у вигляді квитанції № 1, що повідомляє про прийняття звіту вже на центральному рівні ДПІ. Останнім третім листом вважається друга квитанція, яка містить результати перевірки фахівцями, проведені на районному рівні.
   Ключі АЦСК УКРАЇНА будуть потрібні і для відправки по електронній пошті звітів до Держкомстату та Пенсійного фонду. Як правило, дані заходи займають не більше 20-30 хвилин вільного часу, забезпечуючи високий рівень зручності і комфорту під час складання та передачі первинних документів за допомогою мережі Інтернет. Для складання документів будуть потрібні ключі ЕЦП та програмне забезпечення, що дозволяє сформувати звіти. Вони формуються на підставі правил і вимог, що пред’являються чинним законодавством, а також у подальшому зберігаються і відправляються на електронну скриньку державних перевіряючих органів. Обов’язково варто дочекатися відповідного листа, що свідчить про отримання співробітниками документів.

Comments are closed.