12 Бер

Шановні клієнти!

З метою оптимізації діяльності підприємства та на прохання багатьох клієнтів повідомляємо, Вам про початок надсилання бухгалтерського документообігу в електронному вигляді з 01.04.2019 року.
Використання даної системи дозволяє легітимним способом забезпечити миттєвий (документи будуть надіслані Вам в момент їх створення ) безпечний, збережений (збереження даних в 3 захищених дата-центрах в зашифрованому вигляді за кордоном без доступу до них третіх осіб) та надійний онлайн обмін первинними документами.
Тестовий режим розпочався з 01.03.2019 року та триватиме до 01.04.2019 року.
Для отримання актів в паперовому вигляді за даний проміжок часу прохання звертатись в офіс.
Також ми надаємо послуги з продажу та впровадженню системних продуктів «Вчасно» та Flydoc.
Отримати більш детальну інформацію можливо за телефонами: (050)-411-95-95,   (04594)6-65-40, (044)33-22-144.